carlaenbob.reismee.nl

4 februari 2016 Finca Neblina del Bosque naar Granada Hotel Patio Malinche.

Zijn om zes uur volledig uitgeslapen. Dat heb je ervan als je zo vroeg naar bed gaat. Gisteravond nog een telefoontje gekregen dat de chauffeur eerder komt. Tussen 8 en 9 uur. We staan om 8 uur volledig in de startblokken. Maar geen chauffeur. Komt precies om 10 uur. Is vanochtend om 5 uur vertrokken uit Granada.

Isabelle de eigenaresse van de Finca rijdt met ons mee tot Esteli.Daar begint weer de asfalt weg. Om twee uur zijn we in Granada. Een oude koloniale stad. Spreekt ons meteen aan. Ons hotel sfeervol en heel Spaans. De eigenaars Spaans en Mexicaans. Het is een Patio hotel met een prachtige binnentuin en een klein zwembad, waar we meteen een duik in nemen.

We zijn enigszins verreisd. Komen vanaf 1450 meter en een fris klimaat in de bloed hitte van de stad. We gaan een uurtje slapen om weer fris aan een wandeling door de stad te beginnen.

Omdat we de lunch overgeslagen hebben, gaan we op tijd eten. Helaas, we kiezen het verkeerde restaurant uit. Sfeerloos en niet lekker.

Gaan nog iets aan ons blog doen en op tijd in bed. Morgen op tijd op voor een fiets en boottocht langs lake Nicaraqua.

marijke Spruijt

Wat lijkt me dit een heerlijke reis. Prachtige foto's. Geniet van dit prachtige land.
Groet, liefs Marijke

Marlou

Dag lieve mensen,

heel veel plezier op deze reis!
Hoop, dat jullie het naar je zin hebben en er lekker van genieten!
Goeie reis!

Liefs, Marlou

Anneke vink

Lieve Carla Bob, Jullie nog maar zo kort weg,en dan al zoveel mooi's gezien.Heel leuk om het allemaal te zien en te lezen.Geniet verder van jullie mooie reis.liefs Anneke

Hansje

Wat is dit ook weer een beeldige reis. Heerlijk om te lezen en alle foto's te zien. Geniet met jullie mee. En wat knap steeds weer zo'n verslag te schrijven. Liefs, Hansje