carlaenbob.reismee.nl

19 maart 2016. Sam, Onze lieve huisgenoot. 7-5-1996. - 19 maart 2016

Vanochtend het sms bericht van Inez gekregen,dat ze Sam heeft laten inslapen.

Een dappere en moeilijke beslissing. Het geeft weer verdriet maar het is goed zo.

Onze dank aan Inez is groot. Ze heeft de afgelopen twee maanden Sam met veel liefde verzorgd.Soms was dat heel moeilijk.

Sam is heel oud geworden.Bijna 20 jaar.

Sam is vanaf de eerste dag dat we hem ophaalden in Lisse een bijzondere kat geweest.

Het moment dat we hem mee wilden nemen,sprong hij van drie hoog van de flat van de familie ,waar hij woonde. Hield er een paar schrammen aan over. Voor hem gold zeker een kat maakt rare sprongen.

Toen Noor bij ons kwam wonen,kroop hij bij Sam in de mand en werden de twee dikke vrienden tot dat Noor er niet meer was.

Hij heeft een prachtig leven in vrijheid gehad. In het van Lieroppark., waar hij volgens Emily de terrorist van het park was. Zomers broodmager vanwege het jagen op de konijnen,die toen nog in het van Lieroppark waren.

In de winter,dik en lui. Op de bank en verwend worden door ons.

Alle honden,die bij ons op bezoek kwamen,wilden met hem spelen of vechten,maar altijd was hij de baas.

Toen we Noor hebben laten inslapen heeft hij een uur naast Noor gezeten en weken getreurd.

Vorig jaar kerst op hoge leeftijd nog verhuisd naar Bentveld.

Eva accepteerde hem gelukkig. Echte vrienden zijn het nooit geworden.

Bijzonder dat hij nog leerde door het kattenluik te kruipen.

S morgens met Bob een grote wandeling door de tuin.

De laatste maanden erg breekbaar,maar nog steeds naar zijn zin.Spelend met een draadje of kerstbal.

Zijn meest geliefde plek was onder de kerstboom op een warm dekentje.

Het is fijn dat we weten dat hij een fantastisch leven heeft gehad en hebben prachtige herinneringen aan dit bijzondere beestje.

Sam krijgt een mooi plekje in de tuin .

Aja

Heel verdrietig voor je Carla. Maar wees blij dat ze over dieren gelukkig niet gaan lopen zeiken. Op is op en dan gaat het echt niet meer. Zeker als je zo oud bent als Sam.
Maar de band die je hebt met deze poes, daar kan je niet zomaar een streep door zetten. Hij heeft met jou een heleboel meegemaakt. xxx Aja

Ineke G

Jee Carla wat een triest bericht voor jou! Jouw lieve beestje en dan ben je zo ver weg! Maar je hebt wel héél véél mooie jaren met elkaar gehad. Is bijzonder en om te koesteren! x Ineke G

Bien

Aaaaahhhh...

Mia en Ruud

Ook wij bewaren mooie herinneringen aan Sam. Zelfs nog uit de tijd op de dreef. Vinden het heel moedig van Inez dat ze haar heeft laten inslapen. Een mooier leven dan bij Carla in het van Lieroppark kan een poes zich niet wensen. Een mooier plekje eeuwige rust dan in Bentveld ook niet. Sterkte Carla en Inez!

Emmy

O Car, dat is geen fijn bericht. Maar wat heeft Sam het fijn
gehad bij jullie! Prachtig lang leven. Wat fijn dat Inez bij haar was, die ze goed kende. Sterkte voor jullie.

Thea

Wat jammer dat je net te laat thuis bent om afscheid te kunnen nemen van je trouwe Sam. Gelukkig is er tot het laatst goed voor hem gezorgd door Inez. Zal toch een beetje leeg zijn als je thuis komt. Sterkte hoor.
Groetjes en tot gauw.

willy

wat triest Carla een poes wil je ook niet missen . nog een fijne tijd geniet er van groeten aan Bob kus

Miek

Lieve Carla,
Met tranen in mijn ogen lees ik je mooie herinneringen aan Sam.
Onze lieve Saartje van 18 is drie weken geleden overleden.
Ik weet wat je voelt...
Maar wat kunnen we dankbaar zijn met alle lieve herinneringen.
Veel sterkte en geniet nog van jullie mooie reis!
Dikke knuffel, Miek

marianne

Ja heel verdrietig Carla dat je Sam moet missen. Maar gelukkig kijk je met een goed gevoel op zijn mooie leventje terug. Geniet van de laatste week.Liefs Marianner

Lies

Lieve Car,
Wat verdrietig, maar Sammie heeft een heerlijk kattenleven gehad, met een heel lieve bazin!
Zijn jullie al aan het "aftellen"?? Nog veel plezier de laatste dagen. Dikke kus van ons

Anneke

War zielig.ze had het nog bijna volgehouden tot jullie terug waren
.nu nog even een paar dagen genoten en dan weer lekker naar de kinderen en kleinkinderen ook wel weer leuk en jullie vriend ha ha liefs anneke

Martine

Sorry, voor jullie poes. Ik kan dat heel goed navoelen, ik ben ook een poezengek en treur altijd jaren, omdat ik ze dan ook erg mis, wanneer ze er niet meer is.

Lieve groetjes