carlaenbob.reismee.nl

3 maart 2016 Cayo Larga

Als we ons hoofd door het luik steken om te zien waar we zijn,zien we de vuurtoren en nog ongeveer 18 catamarans. Dat is het enige. Het eiland klein. Er wonen maar twee mensen om de vuurtoren te bewaken.

Gelukkig schijnt de zon. Na het ontbijt vertrekken we weer voor een lange overtocht.Ongeveer zes uur.

Het is een vreemde ervaring voor ons.Uren zie je nergens land.Er is weer geen wind en al snel verschijnen er wolken. Hier hebben we niet op gerekend. Maar de stemming is goed.

Als we bij Koraaleiland aankomen,vallen de eerste druppels. We laten ons niet ontmoedigen en zwemmen naar een prachtig strand met poeder wit zand.Spreken een stel uit Nederland,die al vierenhalfjaar onderweg zijn.Zij zijn ook op de San Blas eilanden geweest en we delen de mening dat er niets mooiers bestaat dan dat paradijs, waar we twee jaar geleden gezeild hebben.

Maken een wandeling langs het strand. Is wel nodig,want zitten op de harde banken na vele uren,valt niet altijd mee.

Jesus maakt van de gevangen barracuda en heerlijke maaltijd. Het dansen zitten de Cubanen in het bloed en we moeten er allemaal aan geloven. We krijgen wat dansles en het werd een bijzonder gezellige avond.

emilie

wat maken jullie een prachtige rondreis. liefs