carlaenbob.reismee.nl

Vliegreis en aankomst Cuba Havana.

De vele uren die we doorbrachten op het vliegveld van Panama zijn omgevlogen.Vertekken een half uur te laat. Na een rustige vlucht landen we op het vliegveld van Cuba. Dan begint een lange en vervelende procedure. De deur van het vliegtuig gaat het eerste half uur niet open.De enorme lange rij om het land binnen te komen en gefotografeerd te worden. Dan de gezondheids controle. Ging net goed. Je mocht de laatste maand niet in Afrika geweest zijn. Klopte precies. Dertig dagen er voor waren we in Gambia. De hostes,die we niet konden vinden,vervolgens een andere plaats waar we gingen logeren. Het geld wisselen,dat drie kwartier duurde. In ieder geval,na drie uur kwamen we op ons logeer adres aan. Totaal verreisd en een afschuwelijk entree en kamer. Onze bagage neergezet en de stad in.Het restaurant slecht. Daarna naar Plaza Vieja. Gezellige muziek en een Mojito. Alle vevelende dingen snel vergeten. Duiken om half een ons bed in.

Bien

T is net werken (zei ze flauw).
Geniet er maar van! We zijn jaloers op jullie.

Bien

Wij tellen af tot de zomer. Het is Panama (heen) en Costa Rica (terug) geworden.
Maar eerst lekker een weekje naar Oostenrijk. Zin in!
xxx

emilie

de vakantie kan niet de hele tijd een groot feest zijn, komt vast allemaal goed, lezen we straks weer verder. liefs

John & Ria Versteeg

Ik ben nooit in Cuba geweest, maar het lijkt me toch interessant. Geniet, het gaat vast beter worden

AB STAMER

"wie verre reizen doet kan veel vertellen" jullie kunnen héél veel vertellen.Bob laat die sigaren maar zitten. Heb liever een echte fraaie oldtimer. Niet mogelijk dan graag mooie foto's.
genietse !

Jan & Betty

Natuurlijk vanaf de eerste dag, alle verhalen keurig uitgeprint -dit voor het geval, dat bij jullie thuiskomst alles is kwijtgeraakt. In mijn grote BOS atlas de gehele reis tot nu toe gevolgd .Om zo'n reis uit te stippelen moet je bijna een professionele opleiding gehad hebben.
CHAPEAU voor CARLA.