carlaenbob.reismee.nl

20 februari 2016 Manaqua Nicaraqua naar Cuba Havana

4.30 Opgestaan. De laatste spullen ingepakt. Onze chauffeur is meer dan op tijd. De luchthaven 5 minuten verder. We zijn net op tijd voor de grote stroom mensen. Binnen een half uur door de douane. Kopen een achterlijk dure tosti van $ 9.00 ,zowat een dagsalaris hier. Ook nog niet te eten. Ons vliegtuig vertrekt op de minuut.

We nemen afscheid van een land dat we diep in ons hart hebben gesloten en zijn gaan houden van de ontzettend lieve mensen en het relaxe leven.

De reis door Nicaraqua was een fantastische reis, mede dank zij Olaf Reizen in Bussum en speciaal Josje,die alles tot in de puntjes geregeld heeft.

Na een prima vlucht weer op de luchthaven van Panama. De nodige inkopen gedaan en een nieuwe dag rugzak van Bob gekregen. De oude vond hij waardeloos en lastig voor mij. Neem de oude mee naar Cuba,daar is er vast iemand blij mee.

We vliegen om half vier en hopen om zes uur plaatselijke tijd in Havanna aan te komen. Het tijdverschil zal zes uur zijn. Verwachten dat we ook in Cuba WiFi zullen hebben,zodat we jullie op de hoogte kunnen houden van het volgende deel van de reis.

Noor en Rolf

Door al jullie geweldige verhalen "vergat" ik bijna te regeren, zullen jullie deze laatste weken wel voorzichtig zijn en zonder schrammen...terug komen, lieve groet van ons.

emilie

wat een heerlijke verhalen en prachtige foto's ik ga volgend jaar ook maar eens z'n reis maken...........