carlaenbob.reismee.nl

16 februari 2016 Hotel Punta Teonoste.

Zijn weer voor zes uur wakker.Door de harde wind en de ramen tegen elkaar open bleef het heerlijk koel in ons huisje. Alleen de muggen hebben ons aardig te pakken gedad.Gaan eerst een wandeling langs het verlaten strand maken. Wat een genot, die stilte. De pelikanen vliegen met de golven mee, op zoek naar vis. Als ze een vis ontdekt hebben,gaan ze ongeveer twintig meter omhoog en storten zich in zee om de vis te pakken.

In het hotel zijn maar weinig gasten.We maken kennis met een leuk stel uit de U.S. Zij hebben een huis in Granada en vertellen dat de plek waar we nu zijn, tot een van de mooiste stranden van Midden Amerika behoort.Wij sluiten ons bij die meningvoor 100% aan.

De enige zorg die we vandaag hebben is: Gaan we wel of niet in de zon zitten, een stukje lopen,een duik in de oceaan nemen en wat gaan we eten.

Anneke Annneke lieve carla en bob.wat laten jullie ons genieten!ik voel de rust over me heen komen.prachtige foto"s ,het lijkt net of we erzelf bij zijn,dooor alle mooi verhalen.Hi

lieve carla en bob,Wat maken jullie weer een prachtige reis!mooi foto' en verhalen En wat een rust.Lijkt me heerlijk.Hier alles goed,we hebben een paar mooie winterse dagen gehad.Morgen komt er weer een bak met regen.Geniet maar lekker! Kijk weer uit naar de volgende verhalen en foto's.liefs anneke en jan

Lida en Paul

Decisions, decisions... Zon, lopen, duik, lekker eten. The good life en verdiend!