carlaenbob.reismee.nl

25 januari 2016

Het is bijna jammer om te vertrekken met dit mooie weer.

Ons programma staat op ons profiel.

Bij deze nog een keer.

27 januari 2016 vertrek naar Panama.

30 januari 2016 vliegen we naar Manaqua in Nicaraqua .

Daar reizen we drie weken rond.

20 februari 2016 terug naar Panama en vliegen door naar Cuba.

We blijven tot 22 maart in Cuba .

Begin maart gaan we daar een week zeilen.

22 maart 2016 terug naar Panama en vliegen meteen door naar Amsterdam waar we op 23 maart 2016 weer gezond hopen aan te komen.

Reacties

Reacties

emilie

Wat een feest weer !!! heel veel plezier en ik ga jullie weer volgen, liefs em.

hansje

Kijk weer uit naar de gezellige verhalen. Wat hebben jullie elkaar toch gevonden !! Hele fijne reis en kom weer veilig thuis ! Liefs, Hansje

Annemieke Bartman

Als jullie op reis zijn en ik lees jullie verhalen, ben ikzelf ook een beetje op reis...
Goede vlucht woensdag, en ik wens jullie een onvergetelijke tijd samen.
veel liefs,
Miek

Agnes

Wat zullen jullie weer genieten!!!

ab stamer

wat een mooie reis hebben jullie weer uitgezocht.Betekend wel dat ik tot 23 maart aan de computer gekluisterd zit.
Maar oké dat heb ik ervoor over.Heel veel fraaie ontdekkingen en ontmoetingen. Goede reis. Greet & Ab.

Agnes

Een hele goeie,fijne en super vakantie!!!!!
Lieve groetjes Agnes en pieter

Mia

Abrazos fuertes y buren visje. Hasta luego. X Mia ruud

Mia

Buen viaje. Mijn smartphone is soms iets te smart!!

hansje

vliegtuig is opgestegen, dus zijn jullie al door de storm heen. Is nu 12.56 uur hier. Goeie vlucht. Liefs, Hansje

el

fijn weer onderweg. aan het weer hier missen jullie niets, hoor: het regent en waait hard. ik lig te slingeren aan de steiger. ik verheug me op jullie verhalen. heerlijk! geniet maar lekker. lfs.el

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!