carlaenbob.reismee.nl

9 maart 2016 Trinidad.

Op tijd op en om half acht ontbeten. Het is prachtig weer en we willen de stad nog in alle rust bekijken. Er zijn veel toeristen,met name dagjesmensen. We hebben geluk. Het is nog erg rustig en kunnen het dagelijks leven bekijken. Op een beschut pleintje komt het geluid van de muziek je al tegemoet. We beklimmen eerst de toren en hebben een prachtig uitzicht over de huizen.

Ook hier probeert men de zika mug te bestrijden. Mensen zitten op hun stoepjen met kanaries in kooitjes en hun honden om niet volledig vergiftigd te worden.

Het is of de huizen in brand staan. De stad kleurrijk,maar heel ongemakkelijk om te lopen. Kleine winkeltjes en karretjes,waar uit groente verkocht wordt.

Na vier uur door de stad gesjouwd te hebben,vinden we het genoeg en pakken de auto.

Gaan richting strand en komen in een all inclusive hotel terecht. Alvast een voorproefje van de afsluiting van onze reis.

Het eten is er goed,het strand laat te wensen over. De zee kunnen we helaas niet in. Te veel rotsen.

De avond in de stad heel gezellig. Overal muziek.