carlaenbob.reismee.nl

12 maart 2016 Santiago de Cuba

Lieve allemaal.

We zijn weer bereikbaar. Voelde niet fijn . Hebben alles geprobeerd ,maar niets lukte. Denken dat de komende 10 dagen er geen problemen zijn.We zijn gezond en genieten van alle dingen die voorbij komen. Cuba een heerlijk land. De mensen zo lief. De natuur wisselend. De geschiedenis boeiend. Zijn in de varkensbaai geweest. Santa Clara het mausoleum van Che Guevara bezocht. Lekke band en soms zit het niet allemaal mee, maar zo zit het reizen in elkaar,zeker in Cuba,waar nog niet alles op orde is.

Het zeilen een apart verhaal. Het weer liet het bijna volledig afweten. Grijs,regen en geen wind.Laatste dag spannend. Heel veel wind.Zijn ondertussen in Trinidad geweest en nu na een rit van 620 kilometer in Santiago.Vandaag zit weer alles mee. Door problemen in ons hotel, ongeboekt, het mooiste van de stad gekregen. Casa Grande. Een hotel uit 1914. Oude grandeur.

Kan nu ons reisverslag weer maken. Hopen dat alles goed gaat met jullie en horen graag hoe het met jullie is.

Liefs Bob en Carla

Marlou

Lieve luitjes,
Ik maakte me al ongerust, maar gelukkig zijn jullie weer boven water. We dachten dat jullie ontvoerd waren... Ben blij dat alles okee is. Geniet er maar lekker van! Liefs en dikke pakkerd van Marlou

Hein & Patricia

Ha, jullie zijn er weer.
Goed om te horen dat het jullie zo goed gaat.
Hier gaat alles zijn gangetje en ruiken we aan het voorjaar.
De tuin begint al te knoppen, Bob.
Geniet lekker verder daar, nog 2 weken toch?

Emmy

Jeetje dat duurde wel heel lang. Raar dat je zo gewend
Raakt aan al die communicatie-middelen en dan ook meteen een beetje kriebelig wordt. Gelukkig is alles in orde
en kunnen jullie weer verder. Carla ik hoop dat je mijn sms
ontvangen hebt met het telefoonnummer. Veel plezier verder.xx

Aja

Ik dacht al dat jullie ontvoerd waren door de Cubaanse maffia. Maar gelukkig zijn jullie boven water.
Geniet van het restje van jullie reis.....
Liefs, Aja

Paul & Lida

Goed om weer van jullie te horen!
De laatste dagen zeer zonnig hier, maar nog wel koud. Jammer, dat het zeilweer in de Caraïbische zee zo matig was..
Lekker genieten verder en hartelijke groet!

Florian en Kittie

Als het paradijs bestaat pikken jullie daar stukken van mee. Mooie verhalen en mooie foto's. Die nederlandse hardloopster heet Dapne Schippers. Bolt is bij mannen wereldkampioen.
Bob als kok op de boot, dat had ik willen meemaken!

Sandor

Tjonge jonge...................jaloers hoor op al die mooie ervaringen van jullie!!! Maar prachtig om te lezen/zien allemaal zo. Geniet ze nog! Hartelijke Groeten Sandor