carlaenbob.reismee.nl

29 januari 2016 Panama Country Inn and Suites.

Het is net licht als we opstaan. Eerst een half uurtje op het balkon. Het licht is zo mooi. We krijgen er niet genoeg van. Wat heerlijk om zo de dag te beginnen.

Na het ontbijt onze wandelschoenen aan. Langs de boulevard Amador richting museum.Ondanks het vroege uur is het al bloed heet.De boulevard een aantal jaren geleden aangelegd, al behoorlijk verpauperd. Restaurants niet afgebouwd en vervallen.Het gaat dermate goed met Panama,dat er in de toekomst ongetwijfeld plek zal zijn voor mooie gebouwen.

Het Biodiversidad museum is schitterend gebouwd. Grote stalen vlakken in bonte kleuren. De ontwerper een Amerikaan. Er wordt gezegd dat dit museum qua bouwstijl,na Guggenheim en Disneyworld,de derde grote attractie van de wereld gaat worden.

De presentatie binnen heel bijzonder. Alles over de natuur en de ontwikkeling van de aarde. En de waarschuwing,toch wel erg zuinig op onze aarde te zijn.

Een zaal waar je een film staand bekijkt en de beelden van alle kanten op je afkomen,zelfs onder je.

Lunch in de oude stad en de middag weer aan het zwembad.

's Avonds toch maar weer de gezelligheid van de oude stad opgezocht op Plaza Simon Bolivar. Optredende musici ,een koel briesje en een lekker glas wijn. Onze laatste avond in Panama.

We blijven het een fantastische stad vinden.

Agnes

Hoezo bloedheet? Hier kletsnat en harde wind. Ook prima hoor! Laarzen aan en soppen in het prachtige Friesland? Daarna open haard en kaarsjes aan en ja ook dat heerlijke glas wijn met langs gekomen vrienden. Maar tegen Panama kunnen wij niet op. Super fijn dat jullie weer zo genieten en al het mooie waarderen. Top om te lezen! Lieve groetjes

Jeroen

Heerlijk mama en Bob,

Top genieten zo en altijd leuk om een beetje mee te leven door de verhalen en foto's van jullie! X

marianne

Wat is het toch weer een genot om jullie verhalen en avonturen te volgen. Heerlijk hoor dat jullie weer zo genieten!! Hier regenachtig dus geniet maar van de heerlijke warmte. Liefs Marianne